Információ a javítandó készülék leadásához

Mobiltelefon leadás során fontos, hogy az alábbi dokumentumokat és eszközöket hozza magával:

  • Érvényes garanciajegy
  • A készülék számlája (a garanciajegy hiánya esetén).
  • Hibához kapcsolódó tartozékok (töltő, akkumulátor)

Notebook/netbook leadás során fontos, hogy az alábbi dokumentumokat és eszközöket hozza magával:

  • Érvényes garanciajegy
  • A készülék számlája (a garancia jegy hiánya esetén)
  • Töltő (tápegység) és akkumulátor
  • Telepítőlemez (ha az értékesítési csomag tartalmazta)
  • Windows belépési és adminisztrátori jelszó

Figyelem!

Kérjük az ügyfeleinket, amennyiben lehetséges az adatokat mentsék le a készülék leadás előtt, mert a garanciális javításnak nem része az adatmentés. Adatok mentését amennyiben lehetséges csak térítés ellenében vállaljuk. A hibával kapcsolatos tartozékok elengedhetetlenek a hatékony szervizeléshez, ezért pl. egy töltés hiba esetén mindenképp le kell adnia az akkumulátort és a töltőt is.

Smart és Prémium megoldások központ:

1132. Budapest, Váci út 30.

Nyitva tartás:
Hétfő – Péntek: 10.00-19.00-ig
Szombat: 10-17-ig
Telefon: 06 80 983 333
Email: adminisztracio@oktogonszerviz.hu

Aradi utcai ügyfélszolgálat

1062. Budapest, Aradi u. 2.

Nyitva tartás:                                        
Hétfő – Péntek: 8.00 – 17.00 -ig
Szombat: zárva
Telefon: (36-1) 311-7660
Email: adminisztracio@oktogonszerviz.hu