Hibabejelenetés

Amennyiben mobiltelefon, tv, mosógép, hűtőszekrény, porszívó, mikrohullámú sütő, szórakoztató elektronikai terméke elromlott, szervizünk professzionális szolgáltatásaival segít Önnek megjavítani.
Töltse ki az alábbi hibabejelentőt és kollégánk felveszik Önnel a kapcsolatot.

Garanciális Samsung termékek javításával kapcsolatban, kérjük forduljon a samsung az ingyenesen hívható telefonszámon ügyfél-szolgálatához.  0680 SAMSUNG

Biztosított termék javítása esetén (Cardif) kérjük minden esetben vegye fel a kapcsolatot biztosítójával.
Mall.hu internetes webáruházban vásárolt termék javítattása elött minden esetben egyeztessen a forgalmazóval.

Fizető javítás megrendelése.

Gyártó (kötelező)

Készülék típusa (kötelező)

Modelkód: (kötelező)

Sorozatszám / IMEI:

Hiba rövid leírása (kötelező)


Keresztnév (kötelező)

Vezetéknév (kötelező)

E-mail:*

Mobiltelefonszám (kötelező)

Város (kötelező)

Irszám (kötelező)

Utca házszám (kötelező)

Kiszállást kér? (Térítés ellenében)
IgenNem

 

Smart és Prémium megoldások központ:

1132. Budapest, Váci út 30.

Nyitva tartás:
Hétfő – Péntek: 10.00-19.00-ig
Szombat: 10-17-ig
Telefon: 06 80 983 333
Email: adminisztracio@oktogonszerviz.hu

Aradi utcai ügyfélszolgálat

1062. Budapest, Aradi u. 2.

Nyitva tartás:                                        
Hétfő – Péntek: 8.00 – 17.00 -ig
Szombat: zárva
Telefon: (36-1) 311-7660
Email: adminisztracio@oktogonszerviz.hu